Kontakt:

E-post: hans.brauer@gmail.com Mobil: 0733-103980 Twitter: @m00ndancer Google+: HansBrauer

lördag 29 maj 2010

Då var det dags igen... Canon 550D Test


Ungefär vid den här tiden förra året så fick jag min bild publicerad i Sydsvenskan. Det var en sådan där bild som man bara får kanske en eller ett par gånger i sitt liv. Den perfekta bilden, perfekt teknik och rätt inställningar på kameran. Nu har jag ansökt tillsammans med @prinsen om att få vara testpilot på den nya Canon 550D http://www.smartson.se/testpilot-550D.html
Det är en kamera som skulle kunna vara ett komplement/ersättare för "vanliga" foton och film för min trogna Casio EX-F1. Casion kan en massa som ingen annan kan men har ett par riktigt svaga sidor. Den ena är ljuskänsligheten och den andra är autofokusen. Jag håller tummarna att vi blir ett av teamen. Heja Visual Magic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar